sEvinin

Hem Türkü Hem de Farsı Bu da bücür dü da

sEvinin

Hem Türkü Hem de Farsı Bu da bücür dü da

ته خطم

ته خطم..... 

 

 

 

 my end

 

 

من محکوم به درد خویشم  

من محکوم به انزوا  

من محکوم به حیات  

من محکوم به تحمل  

مرا بدینسان زیستن  

سخت دشوار است  

امّا مگر برای من  

حیاتی دیگر مقدر است؟ 

 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:38 ب.ظ http://YAOO.IR


9 توصیه برا افزایش آمار بازدید کنندگان سایت و وبلاگ شما :
1- استفاده از لینک باکس مهم
2- معرفی به موتور های جستوجوگر مهم
3- آپدیت مرتب وبلاگ
4- تبلیغات موثر
5- تبادل لینک با وبلاگ ها و سایتهای معتبر
6- پرمحتوا کردن هرچه بیشتر وبلاگتون
7- از گذاشتن لینک های شکسته در وبلاگتون خوداری کنید
8- طراحی زیبای و منحصر به فرد وبلاگ و سایت
9- ارتباط راحت تر و صمیمی تر با خواننده ها .
(YAOO.IR پرتال بزرگ ایرانیان )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد