sEvinin

Hem Türkü Hem de Farsı Bu da bücür dü da

sEvinin

Hem Türkü Hem de Farsı Bu da bücür dü da

نا امیدی مزمن من

-       الان دنبال یه چیزی می گردم که یه کم راجع بهش بنویسم, داره نوشتنم می ریزه, می خوام یه کم حرف بالا بیارم تا ذهنم آروم شه,بلکه تونستم امشبو بخوابم. 

 

-       هنوز دارم فکر می کنم(البته دارم موسیقی هم گوش میدم.) 

 

-       یه چیزایی میاد به ذهنم, همیشه به طور ناخودآگاه معتقد بودم که کلا برای ما (حد اقل من و اطرافیانم و حدس می زنم برای اغلب ایرانی ها) وضعیت به طور مزمنی در حال بدتر شدنه,انسان ناخودآگاه یه امید کاذبی به فردا داره. به اینکه وضعیت بهتر می شه اما در عمل همه چیز داره بدتر میشه و این یه تناقض اساسی برای ماس که کم کم خوردمون میکنه! امید ها و آرمان ها کم کم تبدیل به رویا می شن و آخر سر کابوسی که یه عذاب وجدان برامون داره, شاید از تنبلی مونه, اما به نظر من دلیلش اینه که ما به این زندگی معتاد شدیم, باید عادتها رو بشکنیم تا....... 

 

-       اینا همش حرفه کی مرد عمله!؟ 

 

-       خوب فکر می کنم الان راحتتر بخوابم. 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
دوشیزه مترسک یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:12 ب.ظ

اینقدر به کله ی بیچاره ات فکر تزریق نکن. بالا میاری ها! :دی
"کی مرد عمله؟" فکر کنم زیادی کلیشه ای شده. [نیشخند]

بابک.پ.25 یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:24 ب.ظ

امید جان زندگی بدون فکرم قشنگه دنبال دردسر نباش همه دنبال آرامشند ، حالا که تو آرومی چرا می خوای خرابش کنی ، نترس بی دغدغه نمی مونی

ساهاک دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:15 ق.ظ http://sahak821.blogfa.com/

آخرش چی شد ؟؟؟
خوب خوابیدی یا نه شازده پسر ....

ساهاک سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:47 ب.ظ http://sahak821.blogfa.com/

ا................ه واسه چی آخه ؟؟
باید دلیلی داشته باشه یا نه ؟؟؟
من خودم یه مدت همین طوری بودم و شایدوحشتناک تر... قبولکن باید به فکر باشی ..
دوس داشتی بیشتر با هم حرف می زنیم ...
فقط اینو بدون نباید به حال خودش بزاری عزیز جان ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد