sEvinin

Hem Türkü Hem de Farsı Bu da bücür dü da

sEvinin

Hem Türkü Hem de Farsı Bu da bücür dü da

۲۱ سالمه!

امروز چهار شنبه‌س. چهار شنبه‌ی پیش تولدم بود! بیست سالم تموم شد رفتم تو بیست و یک سالگی. 

هیچی نشدم ... 

درست اونجایی که باید به یه جایی می رسیدم رسیدم به هیچ! خیلی بده خیلی سخته. آدم می تونه هر دردی رو تحمل کنه اما این جور چیزا تحملش سخته.

بچه که بودم فکر می کردم بیست سالم که بشه دیگه تکلیفم روشنه اما حالا ... ؟! حتی نمی تونم 

پول تو جیبی خودمو در بیارم. هر روز باید یه پولی از پدر بگیرم. با بی شرمی تمام. کی گفته درس خوندن خوبه, در بهترین حالتش میشین مثل من! یکی که درس می خونه باید یکی دیگه پشتش باشه وگرنه میشه مثل من!

پس لطفا درس نخوانید.

نظرات 1 + ارسال نظر
شقایق چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:53 ب.ظ http://www.shaghayegh19.blogfa.com

سلام وبلاگ جالبی دارین تولدت مبارک منم چند روز دیگه تولدمه همه مثل همن هیچی نمیشه فقط عمر که الکی میگذره...دوس داشتی بهم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد