sEvinin

Hem Türkü Hem de Farsı Bu da bücür dü da

sEvinin

Hem Türkü Hem de Farsı Bu da bücür dü da

خداحافظ

 

 

 

 

 

 اینک 

 آخرین در انزوا را 

با شرم و کینه می‌بندم 

و شاید بگریم 

حتی روزنه ها را 

با جسارت تمام 

 به روی نور می‌بندم 

و شاید بخندم 

شما که از عشقم 

تنها شرم ساریش را 

و از "من" 

تنها غرور شکسته‌ام را 

می‌بینید 

شما که نمی بینیدم 

که چه می خواهم 

من, خودم را می‌خواهم 

و برای همیشه می‌مانم 

با خودم 

من ناله‌ی درد خویشم 

شما تجسم بلاهتتان. 

نفرین به من با درد پوچم 

نفرین به شما با غرورتان 

نترسید 

اگر به هزار تیغ طعنه 

قلب شکسته ام را می‌درید 

نترسید  

اگر مرا شرمی دو پا می‌نامید 

که من دیگر نه منم 

من خاکستر خویشم 

که باید  تنهایی 

از خویشتنم 

شعله های حیات بیافرینم  

تا گناه نومیدی 

گناه عشقم را سنگینی نکند.

نظرات 1 + ارسال نظر
turan شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:35 ب.ظ http://turani.blogfa.com

بهترین عشق،عشق به خود است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد