sEvinin

Hem Türkü Hem de Farsı Bu da bücür dü da

sEvinin

Hem Türkü Hem de Farsı Bu da bücür dü da

سلام بانو!

عاشقانه می نویسم که بفهمی بانو. امروز دیدمت, بعد سه ماه. فکر می کردم پس میافتم, نشد شکر خدا!

حتی نمی توانم سلامی بگویم که هیچ گاه جواب سلامم را ندادی, چرا؟ نمیدانم . از هر چه بگذریم بانو غرورت چیز دیگریست. به چه می نازی نمی دانم. کاش میدانستم.

 امروز دیدمت بعد سه ماه. هنوز از نگاهت تحقیر میبارد, هنوز جسارتم را نبخشیده ای بانو, این را خوب از چشمانت می فهمم. ملالی نیست بانو, اما گلایه ای دارم: با همه خوبی ولی با من چنین بی رحمانه چرایی نمی دانم!

حتی یک بار نشد حرفهایم را گوش کنی, چرا؟ باز نمی دانم.

ملالی نیست بانو. فقط نمی دانم چه گونه این سه سال را تحمل کنم, کم نیست! کاش می رفتی همان شهرتان.

دوباره حالم بد شد, تمام میکنم.

خوش باشی بانو.

نظرات 2 + ارسال نظر
turan دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:18 ب.ظ http://www.turani.blogfa.com

سلام سوینج جیم
نچه ده نه جوابسیز سورو سوروپسان کی منده جواب تاپامامیشام و فکر ایدیرم کی جوابی دا یوخدو.
ساغ سلامت قال.

اتاق تمام فلزی سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:34 ب.ظ http://aminfouladi.blogfa.com

ای بابا. بسوزد پدر عاشقی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد